Thursday, July 17, 2008

kenape..?

aku bingung...

kenape die buat aku mcm ni? ape lg yg x cukup..?aku tau aku bkn girlfriend yg baik,tp aku slalu berusaha nk jadi lbih baik utk die..

kenape..?

aku bingung...

sampai hati die...aku sygkn die,sbb die sygkan aku..kenape smpai hati buat aku mcm nih?
salah ke bile kite syg pd org yg lukakn hati kite ni? knape....?

aku kecewa sgt...

aku sanggup ke daerah die,ke maktab die utk penjelasan...yg aku harap dpt tenangkan hati aku...
terima kasih untuk epul,amin,ct, dan ainn yg memahami peribadi aku dan sanggup teman aku smpai ke sana...

aku lebih sejuk sekarang..dan hanya mapu tunggu..

kenape..?
sebab aku sygkan die..tak pernah rasa cintakan org,semcm mane aku cinta pd die..

aku cuma nk die paham tu...

3 comments:

eM. said...

nana..selalulah mintak petunjuk pada tuhan.mungkin ada hikmahnya.

sabrina cheng said...

nana rilek la.. mudahan kadiaq berubah nah'..:P nak top satu hehe kla jgn lupa link aku tau :P

Nazirah Sharifuddin said...

hm tabah ye.
die pasT sdar satu ari nanti
enjoy je life k!