Saturday, July 19, 2008

jom main TAG menge'tag!

TAG dari bangla adik aku..

Nama Timangan Anda?
Kt Rumah -nana,kakngah Kt Sekolah - yana,yawa Kt upm - nana,aya,nana chantek,yana Kt K5 - nana,yana,nana chantek jugak..(da mmg chantek nk wat camne...)

Anda Seorang Yang? chantek,penangis,manje,gedik n kuat mrajuk..

Insan yang teristimewa dan mengapa dia istimewa di mata anda?? mungkin skang ni ade la sorg tu..nape ek..sbb die memahami aku.sygkn aku,sentiasa ada untuk aku..

Lagu Kesukaan anda??currently top feveret from nubhan "ada untukmu"
makanan kegemaran?? tom yam..lg2 bihun tomyam kakak klate kt maulana bosnia..

Warna Kesukaan anda??absolutely purple and brown
sikap yang membuatkan anda stress?? x sensitif dan penipu..benci..!!!!

Tiga benda yang mesti ada dalam beg duit anda??- ATM card..nk cucuk duit!
- IC..nti org ckp aku pelancong asing plak.. -duit ar..penting seh!!

Kali terakhir anda menangis dan kenapa??senin 14 julai ari tu..knape?kerana seorg manusia bernama KADIR..

Tag 6 orang rakan anda:- midot- bangla - epul- sab - lehe - bella

1 comment:

Asyraf Azizan said...

oh ade calitan nama aku disitu