Sunday, June 8, 2008

cuti cuti malaysia yg sampai ke penghujung....

aku sgt sedih...huhu..*_~

cuti sem aku hampir smpai ke hujungnye...walaupun aku sedar masih ramai lagi yg masih enak menikmati cuti mereka...wawawa..,aku antara insan yg terpaksa pulang awal ke kampus...tp
skang nih dok melepak jap kt ofis makude kt putrajaye..beliau sedang bz menguruskan perihal berkaitan keberangkatannye ke brussels,belgium pada khamis nih...
aku plak sok ptg kot bru dihantar pulang ke upm..nk lapor diri pada kak eja kt k2..huhu sume ni gara-gara utk adimastuli...let's say..,aku mmg minat nari...huhu time kecik kt tadika dlu aku nari aerobik jeh...poyo taw rupe aku..pakai bju n suar tights..ngn skirt kuning..pastu ikat reben kuning kt kpale..pastu,xde da xtvt nari bile naik skola rendah...
stat skola menengah plak,x dsangke2 aku kembali menari..ni sume jadi bile cekgu amri yg cengeh memaksa kteorg yg swaktu itu bergelar pengawas blaja menari zapin..paksa rela taw..mase 2 aku form 2 la...stat dari 2,maka slalu aku nari utk xtvt skola..tp yg wajib slalunye psembahan time I.U Day utk English Club..Sukan tahunan pun penah..kt padang..klaka je time 2..ujan renyai2 plak 2...
time 2 aku nari lite2 je,maklum le budak bru blajo...cikgu yg ajar nari zapin 2 name die abg.is ngn kak wani..dorg ade grup sendiri kt muo...aku pun dlu iklas x iklas je nari tu...cian kt cikgu aku..yela,time 2 aku xsuke die sbb die pakse2 kteorg masuk nari..tp sbenarnye bgus ape yg ckgu amri wat..bile die bwk masuk zapin,x lame pastu die bwk plak pakcik2 dr muo ajar ghazal plak..kt skola aku 2 smakin la bkembang seni budaya warisan kbanggaan nih..ngehngeh..
tp aku stop nari mse form 4 sbb aku join kadet polis ngn bomba..aku gak men handball..comot gile muke aku time skola..da la mse skola kne pkai tudung tw,abih muke aku cam pkai topeng..buruk gile..time 2 aku kn budak2 lg,mne reti pakai2 sunblock nih..*_~
ade sorg 2,kak amin name die.die panggil aku kude belang tw...bongek btul...
tp ak xlupe gak mnari..hehe..ad skali mse form 5,aku join pkhemahan kadet bomba peringkat kebangsaan kt langkawi..wakil johor..ada malam kebudayaan..jd kteorg wat la psembahan zapin..
sblum g sane dekat 2 mggu jugak kteorg ulang alik g balai bomba labis training nari...yg ajar 2 dak dak labis ar..name die ehsan lau ak xsalah..yg ak ingat lg dak labis yg mnari skali isa,burhan,ehsan ngn wan kot...dak kadet bomba skola aku ade la 4 org pompuan..aku,kak wiyah,ani,alin,akak aku ngn dak laki sorg-musaiyar..klaka tgok akak aku nari taw x..die 2 da la keras..huahuahua..slambe jek kutuk kak aku..hee~ sori yu ekh...
smp tu je kot karier ronggeng aku...
sambung stpm ak x nari da..aku cume join kawad kaki bomba jeh...then aku masuk upm bru la aku nari balik smule...xtaw la ble yg aku rase aku btul2 minat nk nari..

No comments: